Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ ,,УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)”

Лариса Гуцул
(Кіровоград, Україна)

У статті визначається та обrрунтовується роль курсу ,,Українська мова (за професійним спрямуванням)” на нефілологічних факультетах педагогічного університету у становленні мовної особистості вчителя та формуванні навичок педагогічного спілкування.

Ключові слова: мовна особистість,спілкування, комунікація,педагогічне спілкування, мова професійного спілкування, мовна компетенція, фахова мова, культура мови, мовні норми, педагогічна майстерність.

 

This article defines and substantiates the role of the course ,,The Ukrainian language (for professional direction)” atthe non-special faculties in forming a linguistic teacher’s personality and pedagogical communicative skills in  Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University.

Key words: linguistic personality, communication, pedagogical communication, professional communication, language competence, professional language, language culture, language norms, pedagogical skills.

Детальніше...

ДОСВІД ТЕОРІЇ І ПРАТИКИ А.С.МАКАРЕНКА В АСПЕКТІ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Олена Берестенко
(Луганськ, Україна)

Устаттіосмислюється та аналізується теоретичний та практичний досвід   А.С. Макаренка з позиції впливу його на культуру професійного спілкування сучасного вчителя  з метою її удосконалення, а також дається характеристика теорії виховання особистості в колективі, шляхи та засоби розвитку професійної позиції, осмислення культури професійного спілкування в колективі.     

 Ключові слова:виховання, теорія виховання, вчення про колектив, культура професійного спілкування, професіоналізм,педагогічній техніки, педагогіка паралельної дії, система перспективних ліній, ознаки колективу, стадій розвитку колективу, дисципліна,демократичний стиль відносин,зовнішній і внутрішній контроль.

 

The article interprets and analyzes A. Makarenko’s theoretical and practical experience from the point of view of its influence on the culture of the modern teacher professional communication in order to improve it. The paper characterizes the theory of education of the individual in the collective and the ways and means of developing professional attitude, understanding the culture of professional communication in the collective.

Key words:education, theory of education, the study of collective, a culture of professional communication, professionalism, educational technology, Pedagogy of parallel action, the system of perspective lines, features of the collective, stages of the development of collective, the discipline, the democratic style of relationships.

Детальніше...

ДИСЦИПЛІНА „УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)” ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Ольга Кирилюк
(Україна, Кіровоград)

У статті розглянуті особливості викладання дисципліни „Українська мова (за професійним спрямуванням)”у вищих навчальних закладах. Наголошено, що програмний  матеріал курсу є особливо необхідним для становлення та особистісного розвитку майбутнього спеціаліста.

Ключові слова: професійна комунікація, мовні засоби, нормативність мовних одиниць, інтерактивні методи навчання, пізнавальна функція, функція зацікавлення. 

 

The paper views the peculiarities of teaching "The Ukrainian Language (For Professional Purposes)" in higher educational establishments. It is emphasize, that the syllabus is especially necessary for the formation and personal development of a future specialist.

Key words:professional communication, language means, standardization of language units, interactive teaching methods, cognitive function, the function of interest.

Детальніше...

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ

Ірина Блохіна
(Київ, Україна)

У статті розглянуто проблему формування та вдосконалення професійної етики майбутніх фахівців з управління навчальними закладами. Автор наголошує на тому, що дотримання норм професійної етики керівниками є запорукою успішної та продуктивної управлінської діяльності, а її формування та вдосконалення – одним з основних завдань навчального процесу у ВНЗ. Розкриваються можливості вирішення зазначеної проблеми у системі вищої освіти.

Ключові слова: майбутні фахівці з управління навчальними закладами, управлінська діяльність в галузі освіти, професійна етика, професійна мораль, етичні знання, формування та вдосконалення професійної етики,  комплексний підхід.

 

The article considers the problem of forming and improving professional ethics of future specialists in the field of education management. The author emphasizes that observance of professional ethics leaders is the key to a successful and productive management, and its development and improvement is one of the main tasks of teaching at the university. The possibility of solving this problem in higher education establishment is revealed.

Keywords:future specialists in management educational institutions,management activities in the field of education, professional ethics, professional morality, ethical knowledge, development and improvement of professional ethics, integrated approach.

Детальніше...

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Костянтин Костюченко
(Кіровоград, Україна)

В статті автор аналізує стан розробки проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів, обґрунтовує актуальність її вирішення в процесі професійної діяльності педагога, досліджує зміст та характеристики професійного мислення, визначає особливості професійної діяльності педагога.

Ключові слова:професійне мислення, майбутні вчителі, професійна діяльність педагога, підходи, характеристики, особливості.

 

In the article an author analyses the state of development of problem of forming of the professional thinking of future teachers, grounds actuality of itsdecision in the process of professional activity of teacher, nvestigates maintenance and descriptions of the professional thinking, determines the features of professional activity of teacher.

Keywords:professional thinking, future teachers, professional activity of teacher, approaches, descriptions, features.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись