Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ СОЦІАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ А.С.МАКАРЕНКА

Інна Курліщук
(Луганськ, Україна)

Стаття присвячена дослідженню проблеми соціального становлення особистості у теорії і практиці педагога-новатора ХХ століття А.С.Макаренка.  Автор аналізує зміст макаренківського розуміння соціального виховання особистості і порівнює його з сучасним.У статті наводяться погляди А. С. Макаренка на пріоритетні шляхи реалізації ідеї соціального становлення особистості.

Ключові слова: особистість, колектив, суспільство,  соціальне виховання, фактори соціального виховання, соціальне становлення особистості, програма людської особистості

 

This article is devoted to the problem of social formation of a personality in Makarenko’s theory and practice. The author analyzes the content of his understanding of a person’s social education  and compares it with the modern one. The article presents Makarenko’s views on the priority ways of a personality’s social formation.

Keywords:person, group, society, social education, factors of social education, social formation of a personality, program of a personality.

Детальніше...

ПРОБЛЕМА ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ АМЕРИКАНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ

Людмила Лисенко
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядається проблема якості професійної підготовки вчителів у США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки вчителя (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки вчительських кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.

Ключові слова: професійна підготовка вчителів, забезпечення якості підготовки, управління якістю підготовки.

 

In the article the problem of quality of professional education of teachers in the USA is examined; different aspects of modern providing of quality of professional education of teacher are analyzed (control, help, evaluation, attestation); efficiency of quality of teacher training management is studied, both in the universities of the USA and in the system of postgraduate education.

Keywords: professional education of teachers, providing of quality of education, quality of teacher training management.

Детальніше...

ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Алла Макаренко
(Київ, Україна)

Розкрито аспекти професійного становлення під час виробничої технологічної практики як умова особистісного розвитку майбутніх учителів технологій, зміст програми виробничої практики, самостійної роботи студентів, індивідуальних завдань, представлено розрахунок рейтингових балів за видами контролю.

Ключові слова: зв’язок теорії з практикою, технологічна практика з деревообробки, бази проведення практики, змістовий модуль, самостійна робота, індивідуальні завдання, вид діяльності, професійне становлення.

 

The article reveals the aspects of professional development during practical technological training as a condition of future technology teachers’ personal development; the  content of training practice program, students' independent work, individual tasks, calculation of rating points according to the  types of control.

Keywords: communication theory and practice, technological practice of woodwork, base of practice, content module, independent work, individual tasks, activity, professional development.

Детальніше...

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Тетяна Лях, Тетяна Спіріна
(Київ, Україна)

У статті розглядаються зміни, що відбуваються у вищій школі та впливають на підготовку майбутніх фахівців. Актуальність звернення до проблеми формування професійної культури у майбутніх фахівців соціальної сфери ми вбачаємо в тому, що реальне і кардинальне оновлення духовного життя суспільства можливе лише за умов, коли в освітньому процесі упродовж усіх років враховуватимуться ціннісні пріоритети студентів.

Ключові слова:культура, освіта, професійна культура, соціальна сфера, соціальний працівник, творчість, фахівець.

 

В статье рассматриваются изменения, происходящие в высшей школе и влияющие на подготовку будущих специалистов. Актуальность обращения к проблеме формирования профессиональной культуры у будущих специалистов социальной сферы мы видим в том, что реальное и кардинальное обновление духовной жизни общества возможно лишь при условии, когда в образовательном процессе на протяжении всех лет учитываться ценностные приоритеты студентов.

Ключевые слова:культура, образование, профессиональная культура, социальная сфера, социальный работник, творчество, специалист.

 

The article deals with the changes taking place in higher education and training which affect the future professionals. We consider the necessity of addressing the formation of  professional culture among future professionals of the social sphere. In our opinion real and radical renewal of the spiritual life of the society is only possible on conditions that students’ value priorities are taken into account during the whole educational process.

Keywords:culture, education, professional culture, social services, social worker, creative, professional.

Детальніше...

ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ КАТЕРИНОСЛАВСЬКОГО ВИЩОГО ГІРНИЧОГО УЧИЛИЩА У ДОРЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПЕРІОД

Оксана Міщенко
(Харків, Україна)

У статті аналізуються аспекти лекторської майстерності видатних педагогів різних наукових галузей Катеринославського вищого гірничого училища від дня заснування до початку  XX ст. (Л. В. Пісаржевського, М. М. Протодьяконова, О. М. Терпигорева). Робиться спроба визначити шляхи формування та реалізації даної компоненти педагогічної компетенції викладачів.

Ключові слова: лекція, лектор, лекторська майстерність, академічна ораторська майстерність

 

The article analyzes the aspect of outstanding teachers’ lecturing skills in different scientific fields of Katerinoslav Higher Mining School from its foundation to the early XX century. (L.V.Pisarzhevsky, M.M. Protodjakonova, A.M. Terpigoreva). The attempt is made to identify the ways of establishing and implementing this pedagogical competence of teachers.

Key words: lecture, lecturer,lecturing skill,academicrhetoric.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись