Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ШКОЛА ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ЯК ФОРМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ СІЛЬСЬКИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (ІІ пол. ХХ ст.)

Людмила Меленець
(Київ, Україна)

Розкрито особливості роботи шкіл передового педагогічного досвіду на базі сільських дошкільних закладів України у ІІ пол. ХХ ст. як ефективної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Підкреслено роль школи передового досвіду – діяльнісного майданчика вивчення, популяризації індивідуального або колективного досвіду, вирішення окремої освітньої проблеми.

Ключові слова: форма підвищення кваліфікації, сільські дошкільні заклади, школа передового педагогічного досвіду.

 

Раскрыты особенности работы школ передового педагогического опыта на базе сельских дошкольных учреждений Украины во II пол. ХХ в. в качестве эффективной формы повышения квалификации педагогических работников. Подчеркнута роль школы передового опыта - площадки изучения, популяризации индивидуального или коллективного опыта, решения отдельной образовательной проблемы.

Ключевые слова: форма повышения квалификации, сельские дошкольные учреждения, школа передового педагогического опыта.

 

The article reveals the features of work at schools with a leading pedagogical experience on the base of rural preschools in the second part of the twentieth century in Ukraine . It is an effective form of training teachers. The role of a school with excellence is highlighted - study area, the promotion of individual and collective experience, solving  particular educational problems.

Key words:form of training, rural kindergartens, school pedagogical experience.

Детальніше...

APPLICATION OF MULTIMEDIA IN THE PROCESS OF FORMING FUTURE SPECIALISTS’ PROFESSIONAL SKILLS

Valeriy Mytsenko
(Kirovohrad, Ukraine)

В статті розглянуто використання мультимедійних технологій у навчальному процесі. Представлені основні види використання комп’ютерних та мультимедійних технологій в освітньому середовищі та наведено класифікацію інформаційних технологій навчання згідно дидактичної спрямованості.

Ключові слова: мультимедійні технології, інформаційне суспільство, системи програмованого навчання, інтелектуальні навчальні системи.

 

The article discloses the usage of multimedia technologies in the process of teaching and learning. The main ways of computer-based and multimedia technologies in educational environment were presented. The classification of information technologies according to the didactic direction was offered.

Key words: multimedia technologies, information society, systems of programmed instruction, intelligent tutoring systems.

Детальніше...

PERSONALITY DEVELOPMENT BY MEANS OF LANGUAGE TEACHING

Natalia Rozhkova
(Kirovohrad, Ukraine)

У статті робиться спроба аналізу методик та підходів викладання іноземної мови в сучасних умовах вищої школи та розвитку суспільства. Особлива увага приділяється гуманістичному підходу викладання іноземної мови як засобу формування особистості студента, що базується на емпатії, повазі, культурних і моральних цінностях.

Ключові слова: особистість, гуманістичний підхід, комунікативне викладання, самостійність, емпатія, опанування, соціалізація.

 

It has been attempted to analyze the methods and approaches of teaching of the foreign language on the conditions of modern high school and development of the society. Special attention has been paid to the humanistic approach of language teaching as a means of developing of the learner’s personality which is based on empathy, respect, cultural and moral values.

Key words: personality, humanistic approach, communicative teaching, self-fulfillment, empathy, acquisition, socialization.

Детальніше...

ПРОФЕСІЙНЕ МИСЛЕННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Сергій Собко
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядається професійне мислення майбутніх учителів фізичного виховання, його види згідно специфіки навчання. Наводяться структурні компоненти фізичної культури особистості студента з виокремленням рівнів розуміння майбутніми вчителями фізичного виховання навчального матеріалу.

Ключові слова: професійне мислення, фізична культура особистості студента, структурні компоненти, рівні розуміння.

 

The article deals with professional thinking of future teachers of physical education, and its kinds according to the specificity of training. We give the structural components of physical culture of a student’s individuality distinguishing the levels of material understanding by future teachers of physical training.

Key words: professional thinking, physical education of a student's personality, structural components, the level of understanding.

Детальніше...

СТАНОВЛЕННЯ КОМПОНЕНТІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Галина Шпиталевська
(Євпаторія, АР Крим, Україна)

У статті обґрунтовано компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів: мотиваційного, змістового, технологічно-рефлексивного, становлення яких відповідає меті підготовчого, теоретичного та професійно-орієнтованого етапів експериментального навчання.

Ключові слова: готовність майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів; мотиваційний, змістовий, технологічно-рефлексивний компоненти; підготовчий, теоретичний, професійно-орієнтованийетапи.

 

В статье обоснованы компоненты готовности будущих учителей начальных классов к формированию общекультурной компетентности младших школьников: мотивационного, содержательного, технологично-рефлексивного, становление которых отвечает целям подготовительного, теоретического и профессионально-ориентированного этапов экспериментального обучения.

Ключевые слова: готовность будущих учителей начальных классов к формированию общекультурной компетентности младших школьников; мотивационный, содержательный, технологично-рефлексивныйкомпоненты; подготовительный, теоретический, профессионально-ориентированный этапы.

 

In the article the components of readiness of future primary school teachers to the formation of primary school pupils’ general cultural competence are determined. They are motivational, content, technology-reflexive, establishment of which meet the objectives of the preparatory, theoretical and professional-oriented stages of experiential learning.

Keywords: readiness of future primary school teachers to the formation of primary school pupils’ general cultural competence; motivational, informative, technologically-reflexive components; preparatory, theoretical and professional-oriented stages.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись