19 березня 2024 року спільнота викладачів та студентів спеціальностей Середня освіта (Хімія) та Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) провела розширену онлайн-зустріч для обговорення підсумків роботи над освітніми програмами.
Детальніше...
В.о. завідувачка кафедри технологічної та професійної освіти Оксана Абрамова, доцентки Ольга Пуляк та Наталя Мироненко разом зі студентками спеціальності Професійна освіта (Технології виробів легкої промисловості) Юлією Карповою та Наталією Лісничою пройшли триденне навчання в рамках проєкту з розвитку співпраці бізнесу та освіти «Uni-Biz Bridge» на тему «Сучасний викладач». Воркшопи було організовано українською агенцією UGEN, що впродовж 7 років працює в Україні та за кордоном, налічує більше 45 компаній-клієнтів, спеціалізується на побудові та розвитку бренду роботодавця для міжнародних та великих компаній, допомагає роботодавцям подолати виклики у сфері управління персоналом тощо, а молодим талантам – знайти роботу мрії.
З 11 до 18 березня 2024 року на кафедрі математики та цифрових технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка тривали курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників на тему: «Методичні особливості організації освітнього процесу в умовах сучасного інформаційно-цифрового середовища».
Викладачі кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Ганна Аркушина та Марія Боброва та здобувачі освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта «Природничі науки» та 014 Середня освіта «Біологія та здоров’я людини, Хімія» 14 березня 2024 року відвідали онлайн лекцію наукової співробітниці Медичного коледжу Бейлора та Університету Райса (США), яка увійшла до рейтингу "Новатори до 35 років" MIT Technology Review, Olga Dudchenko «How to turn a human into a fly».
Науково-педагогічні працівники кафедри технологічної та професійної освіти регулярно проводять зустрічі зі стейкхолдерами з метою забезпечення актуальності, ефективності й удосконалення освітньо-професійних програм, підсилення практичної спрямованості підготовки здобувачів, визначення шляхів подальшої співпраці, отримання зворотнього зв’язку щодо потреб ринку праці, останніх трендів у освітній галузі тощо.