У понад 100 країнах світу двічі на рік переводять стрілки годинників: навесні – на годину вперед, а восени – на годину назад.
Перехід на літній час в Україні здійснюється в останню неділю березня о 3 годині, а перехід на зимовий час – в останню неділю жовтня о 4 годині. У 2024 році перехід на літній час припадає на 31 березня.
Яка ж користь від переходу на літній час?
Детальніше...
У понеділок 25 березня 2024 року відбулася підсумкова конференція за результатами виробничої педагогічної практики студентів-бакалаврів спеціальності «014 Середня освіта (Інформатика)» освітньої програми «Інформатика та Математика». На конференції були присутні студенти, керівник практики Рєзіна О.В., методист з інформатики Лупан І.В., методист з математики Ботузова Ю.В. та методист з педагогіки Краснощок І.П.
Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка – університет, який має давні традиції педагогічної академічної освіти, науки й культури, що покладає на нього особливу місію в житті регіону та українського суспільства. Факультет математики, природничих наук та технологій підтримує толерантну та науково-пізнавальну атмосферу освітнього середовища. Зокрема на кафедрі природничих наук і методик їхнього навчання гарант ОП Середня освіта (Природничі науки) здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Валентина Плющ та куратори проводять відповідні заходи (роз’яснювальні бесіди, кураторські години).
Кафедра математики та цифрових технологій влаштувала серію відкритих лекцій, щоб поглибити знання студентів про методи наукового дослідження.
Заняття проводила старша викладачка кафедри математики та цифрових технологій, доктор філософії з прикладної математики Луньова Марія Валентинівна.
15 березня 2024 року в рамках профорієнтаційної роботи кафедри природничих наук і методик їхнього навчання учні 9-х класів Комунального закладу «Ліцей природничих наук Кропивницької міської ради» відвідали музей природи. Діти прослухали екскурсію від доцента кафедри Бобрової М.С. про біогеоценози та екосистеми Кіровоградщини, видовий склад їх флори та фауни, активно відповідали на запитання щодо особливостей пристосування представлених експонатів рослин і тварин до умов існування, охоче ставили запитання.