Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФАСИЛІТАЦІЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО КОМПОНЕНТУ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Лариса Гарбузенко
(Кіровоград, Україна)

У статті висвітлюються можливості фасилітації у формуванні особистісно-розвивального компоненту художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами декоративно-прикладного мистецтва.

Ключові слова:фасилітація, художньо-естетична компетентність, особистісно-розвивальний компонент, майбутній вчитель образотворчого мистецтва.

 

In the article the author investigates the possibilities of facilitation in theformingofpersonally-developing component of art-ethics competence of the prospectiveteachers of applied art.

Key words:facilitation, art-ethics competence, personally-developing component, would-be teacher of applied art.

Детальніше...

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ

Тетяна Гущина
(Київ, Україна)

В статті проаналізовано суттєві характеристики самоосвітньої діяльності як професійної якості Визначено, що реалізація самоосвітньої діяльності на рівні професійної якості ґрунтується на навичках автономного навчання, ініціативної дієвості в умовах невизначеності та самоорганізації пошуку шляхів вирішення складних проблем.

Ключові слова:самоосвіта, самоосвітня діяльність, професійна компетентність, самовдосконалення, автономне навчання.

 

In this articlethe essential characteristics of self-education as a professional quality have been analyzed. It has been determined that realization of self-education of the professional quality level is based on the autonomous learning skills,initiative activity on the conditions of uncertainty and self-organizing of thesearch of solutions of difficult problems.

Key words:self-education, self-educational activity, professional competence, self-cultivation, autonomous learning.

Детальніше...

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Юлія Картава
(Євпаторія, Україна)

У статті визначено, обґрунтовано та описано організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у системі післядипломної освіти.

Ключові слова. Умови, організаційно-педагогічні умови, професійна компетентність, розвиток компетентності, вчитель-філолог, система післядипломної освіти, професійна компетентність вчителів-філологів.

 

The article has identified, grounded and described the organizational and pedagogical conditions of professional competence of teachers-philologists in the system of postgraduate education.

Key words. Conditions, organizational and pedagogical conditions, professional competence, competence development, teachers-philologists, the system of postgraduate education, professional competence of teachers-philologists.

Детальніше...

ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМЕПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ МІЖНАРОДНИХ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Лілія Харламова
(Кіровоград, Україна)

Автор визначає зміст процесуально-діяльнісного компоненту соціокультурної компетентності майбутніх менеджерів міжнародних авіаційних перевезень, обґрунтовує можливість його формування під час вивчення гуманітарних навчальних дисциплін, аналізує реалізацію діяльнісного та діалогічного підходів у процесі формування процесуально-діяльнісного компоненту соціокультурної компетентності майбутніх менеджерів міжнародних авіаційних перевезень.

Ключові слова:соціокультурна компетентність, діяльнісний підхід, діалогічний підхід, гуманітарні навчальні дисципліни, майбутні менеджери міжнародних авіаційних перевезень.

 

The author has determined the content of the procedural and functional component of social and cultural competence of future managersin international aviation transportations, proved the possibility of its forming in the process of studing the humanities, analysed the implementation of functional and dialogic approaches in the process of forming the procedural and functional component of social and cultural competence of future managers in international aviation transportations.

Key words:social and cultural competence, functional approach, dialogic approach, the humanities, future managers in  international aviation transportations.

Детальніше...

ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ІСТОРИЧНОЇ ГРАМАТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Ольга Крижанівська
(Кіровоград, Україна)

В Україні на часі розробка новітніх технологій навчання у вищій школі. У статті йдеться про значні можливості курсу історії мови для формування потреби глибоко проникати в суть явищ та процесів, які спостережено в мові на різних етапах її формування.

Ключові слова:технологія навчання, українська мова, історія української мови, історична граматика.

 

Contemporary effective technologies of education are developing in Ukraine.The paper explores the possibilities of the course “History of the Ukrainian language”  for the formation of the learners’ insight into the language processes and phenomena which took  place at different stages of the language development.

Key words:technologies of instruction,the Ukrainian language, history of the Ukrainian language, historical grammar.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись