На факультеті педагогіки та психології 2 жовтня студенти ІІІ курсу спеціальності 013 Початкова освіта під керівництвом Андросової Н. М. провели для студентів першого курсу усіх спеціальностей етичні бесіди, у яких використали літературні оповідання для дітей Василя Сухомлинського.
Детальніше...
- Інформацію надано факультетом педагогіки, психології та мистецтв
Круглий стіл
«Ідеї В. О. Сухомлинського в умовах сучасної школи»
2 жовтня був проведений круглий стіл «Ідеї В. О. Сухомлинського в реаліях школи ХХІ ст.»
Шановні освітяни, колеги-педагоги, щиро вітаю вас з днем працівника освіти!
У цю осінню пору природа заохочує насолоджуватися багатогранністю кольорів навколишнього світу, сонце дарує тепло, дощ омиває спраглу за літо землю, гомін пташок нагадує про галасливих учнів, вітер буває різним, як настрій колег, а аромати пожовклого листя повертають нас до мудрості минулого досвіду. Насолоджуймося цим щодня, адже доля благословення до вчителя!
Бажаю усім освітянам бути здоровими, натхненними до праці, бути сповненими щирим задоволенням від професії та насиченими оптимізмом.
Зі святом!
З повагою, професор Рацул А. Б.
1 жовтня 2020 року на факультеті педагогіки та психології з ініціативи кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція для студентів та молодих науковців, присвячена 102-ій річниці з Дня народження В. О. Сухомлинського: «Вивчення і впровадження ідей Василя Сухомлинського в практику сьогодення».
Студенти IV бакалаврського курсу фаху Початкова освіта (41 групи) та викладач Н. М. Андросова підготували і провели інтерактивне засідання педагогічного клубу. Сюди були запрошені по 2 представники з усіх груп факультету першого та другого курсів спеціальностей «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», «Практична психологія», «Корекційна освіта», «Соціальна робота», які мають хист до критичного міркування. Ці студенти презентували фрагменти творів В. О. Сухомлинського, які їм цікаві чи близькі за змістом, аналізували стосовно актуальності/неактуальності сьогоденню, проводили паралелі між власним досвідом і брали участь у дискусії. Студенти переважно обирали оповідання повчального характеру, які писав видатний педагог та проаналізували уривки книги «Сто порад учителеві».



