16 квітня 2025 року на факультеті математики, природничих наук та технологій в онлайн форматі відбулася підсумкова конференція Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу наукових робіт зі спеціальності «Середня освіта (Технології)», яка стала справжнім святом науки, що об’єднало студентську спільноту технологічної освіти та провідних викладачів закладів вищої освіти України.
Read more ...
Педагогічна практика на магістерському рівні – це завжди нові враження, високі вимоги та надзвичайна відповідальність, новий етап у професійному становленні майбутнього педагога. 18 квітня 2025 року пройшла звітна конференція за результатами педагогічної практики магістрів освітньої програми «Середня освіта (Фізика та астрономія, Математика), STEM».
21 квітня на другій та третій парі в онлайн форматі з ініціативи студентів випускної групи бакалаврату спеціальності 122 Комп’ютерні науки КН21Б відбулось відкрите обговорення актуальних питань досліджень студентів з викладачами кафедри інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти.
Х Міжнародна науково-практична конференція "Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення", організована Бережанським агротехнічним інститутом НУБіП України, 10 квітня 2025 року зібрала серед своїх учасників професорсько-викладацький склад кафедри менеджменту та підприємництва Центральноукраїнського державного університету ім. В. Винниченка.
16 квітня 2025 року для студентів освітньої програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» відбулася чергова серія практико-орієнтованих занять, які провів фахівець-практик, заступник директора з навчально-виробничої частини Кропивницького вищого професійного училища Терьохін Олексій Євгенійович. У межах дисципліни «Методика навчання інформатичних дисциплін» здобувачі вищої освіти опрацювали документацію та дидактичні матеріали, необхідні в роботі викладача професійно-теоретичної підготовки, ознайомилися з положеннями професійного стандарту «Педагог професійного навчання» та вивчили особливості складання комплексного опорного конспекту з використанням текстів, таблиць і схем.