Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Апалат Ганна Павлівна

ApalatGPкандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта: 
Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1996 р. Спеціальність: Англійська та німецька мови. Кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов.

Напрями наукової та професійної діяльності: проблеми професійної підготовки майбутніх учителів, комунікативна лінгвістика.

Тема кандидатської дисертації: «Структура, семантика і прагматика текстів-інтерв’ю» (на матеріалі сучасної англомовної преси) (2003р.)

Транслітерація імені: Hanna Apalat

ORCID iD: 0000-0003-1464-7174

ПрофіліScopusGoogle Scholar, Web of Science 

Дисципліни, які викладає: «Практичний курс англійської мови», «Практикум усного та писемного мовлення», «Практична граматика», «Комунікативна граматика», «Функціональна граматика», «Теоретична граматика», «Педагогічна граматика», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Філологічне читання художнього тексту».

Основні публікації

Посібники:

1. Апалат Г.П. Practical English Course. Навчально- методичний посібник / Укладач Г.П. Апалат. для студентів першого курсу факультету Української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література). Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2025. 200 с.

2. Апалат Г.П. Philological Reading. Навчально- методичний посібник / Укладач Г.П. Апалат. – для студентів  факультету Української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література, 014.021  Середня освіта (мова та зарубіжна література (англійська мова)). Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024. 77 с.

3. Апалат Г.П. English Practice. Навчально-методичний посібник / Укладач Г.П. Апалат. – для студентів другого курсу факультету Української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література, 014.021  Середня освіта (мова та зарубіжна література (англійська мова)). Кропивницький: ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024. 75 с.

4. Апалат Г.П., Арделян О.В. Practical English: Part II. Навчально-методичний посібник для студентів 2 курсу. Кропивницький, 2023. 130 с.

5. Апалат Г.П. English Practice. Навчально-методичний посібник для студентів 2 курсу. Кропивницький, 2022. 100 с. 

6. Апалат Г.П. Practical Grammar. Навчально-методичний посібник для студентів 1 курсу. Кропивницький, 2022. 120 с.  

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Varhata O., Udodova O., Ardelian O., Apalat H., & Vykhrystiuk A. Advancing Higher Education Through Technology and Innovation. Multidisciplinary Reviews, 9(1), 2026037. 2025. https://doi.org/10.31893/multirev.2026037
  2. Leleka T., Demeshko I., Kapitan T., Apalat H., Maksymova O. Association Fields of The Concept of “Ukraine”: A gender Aspect. Dragoman, 18, 2025. P. 264-291. https://doi.org/10.63132/ati.2025.associ.85414549
  3. Zadorina O., Burchak L., Panas O., Ardelian O., & Apalat H. Shaping the Competencies of the Future: The Importance of Developing Soft Skills in Higher Education. Cadernos De Educação Tecnologia E Sociedade, 16(2), 2023. P. 361–371. https://doi.org/10.14571/brajets.v16.n2.361-371
  4. Vereshchak Yu., Apalat H., Maksymova O., Datska T., Kochubei V. Comparison of the Quality of Distance and Full-time Education Using the Example of the Methodology for Teaching English to Students during 2000-2020, Including the Context of Pandemic. JoLIE. 2022. 15:2. P. 185-199. DOI: https://doi.org/10.29302/jolie.2022.2.13 (Scopus)
  5. Alieksieienko T., Pivnenko Yu., Apalat H., Vysochan L., Mohilevska V., Androshchuk I. Research Activity as a Technology of Activation of Cognitive Activity of Students of Higher Education Institutions. Systematic Reviews in Pharmacy. 2020. Vol 11 (9). P. 474–477. doi:10.31838/srp.2020.9.67 (Scopus)

Статті у наукових фахових виданнях України:

1. Апалат Г.П., Максимова О.П. Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Кропивницький: Видавництво «КОД», 2019. Випуск 175. С. 789-795.

2. Апалат Г.П., Максимова О.П. Ефективність використання відео матеріалів на уроці англійської мови в старшій школі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». Острог, 2019. Вип. 6(74). С. 154–157.

3. Апалат Г.П., Максимова О.П. Визначення мотиваційних особливостей навчання студентів у ЗВО. Педагогіка і формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020. Вип.71, Т2. С. 15–19. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-2.2 

4. Максимова О.П., Апалат Г.П. Проблеми та шляхи оптимізації міжкультурного спілкування Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. Одеса, 2020. Випуск 46, Т.1. С. 4–7. DOI https://doi.org/10.32841/2409-1154.2020.46-1.1 

5. Максимова О.П., Апалат Г.П. Розвиток компетентності в письмі в старшій школі. Перспективи та інновації науки. Серія Педагогіка. 2022. №2 (7). С. 444–456. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-2(7) 

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись