
Очне навчання студентів цифрових технологій
Очне навчання відкриває широкі можливості для становлення професіоналів, ефективного спілкування, реалізації спільних проєктів, отримання консультацій та фахових порад від викладачів. Студенти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти радо повернулися до активного освітнього процесу, наповненого живим спілкуванням та динамічним освітнім середовищем.
Група ЦТ24Б розпочала очне навчання з новими силами та натхненням. Студенти впевнено зробили перші кроки у світ програмування, відкриваючи для себе мову коду, алгоритми та логіку цифрових рішень. Заняття проходять у живій атмосфері зацікавленості й практичного занурення, де кожен має змогу спробувати себе у ролі розробника.
Викладачі знайомлять студентів із базовими концепціями програмування, допомагаючи їм опанувати перші мови кодування та створювати власні проєкти. Група активно працює над завданнями, навчається мислити як програмісти та поступово переходить від теорії до практики. Очне навчання сприяє жвавим обговоренням, командній роботі та обміну ідеями, що надихає студентів занурюватися ще глибше у сферу цифрових технологій.
Студенти групи ЦТ23Б захоплено вивчають методику професійного навчання, адже поєднання інноваційних підходів із традиційними педагогічними кейсами дозволяє глибше зануритися в майбутню професійну діяльність. Вони з ентузіазмом аналізують освітні ситуації, моделюють уроки і прагнуть якнайкраще підготуватися до своєї ролі в системі професійної освіти.
Тим часом студенти груп ЦТ22Б та ЦТ23БС активно працюють над лабораторними роботами з мехатронних систем, досліджуючи сучасні технічні рішення та набуваючи цінного практичного досвіду. Попереду ще чимало викликів і відкриттів, але вже сьогодні видно, як формується нове покоління фахівців, здатних ефективно поєднувати знання з цифрових технологій із педагогічною майстерністю.
Студенти груп ЦТ21Б та ЦТ22БС активно вивчають цифрові технології, шляхи їх впровадження в усі етапи організації освітнього процесу.
Очна форма навчання створює сприятливі умови для продуктивної взаємодії студентів і викладачів, особливо у процесі підготовки кваліфікаційних робіт. Саме тому магістранти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» завітали на очні консультації до наукового керівника, щоб обговорити концепції, зміст, структуру та етапи написання своїх магістерських досліджень. Під час зустрічі студенти мали можливість отримати фахові поради, уточнити методологічні підходи, визначити напрями подальшого дослідження та отримати мотивацію до поглибленого аналізу актуальних проблем професійної освіти. Такі консультації є невід’ємною складовою успішного наукового супроводу, що сприяє якості підготовки кваліфікаційних робіт і професійному зростанню студентів.
Інформацію підготували д.пед.н., проф. О.М.Трифонова, д.пед.н., проф. М.І.Садовий