Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Підсумкова конференція за результатами виробничої практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  спеціальності 013 Початкова освіта

Підсумкова конференція за результатами виробничої практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

25 квітня за результатами виробничої практики «В закладах загальної середньої освіти» студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта проводилася звітна підсумкова конференція.

На конференції було обговорено важливі питання пошуку взаємодії із сучасними молодшими школярами, впровадження новітніх технологій виховання і навчання, формування іміджу вчителя початкових класів. Студенти звітували про свою роботу під час практики: дали узагальнений аналіз її результатів, демонстрували презентації, фото- та відеозвіти, проаналізували труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, висловили пропозиції щодо покращення практичної підготовки здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності. Результати звіту засвідчили про готовність студентів до роботи в сучасній початковій школі.

Присутні на звітній конференції методисти кафедри дошкільної та початкової освіти у своїх виступах відзначали високий рівень методичної підготовки студентів, їх зацікавленість своєю майбутньою професією, творчий підхід до виконання завдань практики, який студенти продемонстрували під час її проходження.

Відгуки студентів про практику:

Куліш Марина: «Моя практика в «В ЗЗСО» стала неймовірним досвідом! Я просто закохалася в атмосферу ліцея «Ліцей «Перспектива», де проходила практику та в своїх маленьких учнів. Вони такі допитливі та щирі! Особливо запам'яталося, як ми разом проводили експеримент на уроці «Я досліджую світ».

Ковальчук Діана: «Практика дала мені безцінний практичний досвід. До цього теорія здавалася чимось абстрактним, а тепер я побачила, як все працює «вживу». Особливо корисним було навчитися складати плани-конспекти уроків та проводити їх під керівництвом досвідченого вчителя. Спочатку хвилювалася, але підтримка вчителя-наставника Коптєльцевої Світлани Миколаївни та доброзичливість дітей допомогли швидко адаптуватися. Тепер я краще розумію структуру уроку, методи залучення уваги учнів та способи оцінювання їхніх знань».

Мажара Ірина: «Практика «В закладах загальної середньої освіти» виявилася не лише цікавою, але й досить складною. Я зрозуміла, що робота вчителя – це не лише проведення уроків, а й велика відповідальність, терпіння та вміння знаходити підхід до кожної дитини. Були моменти, коли я відчувала розгубленість, але завдяки підтримці керівника практики Баранюк І.Г. та моїх одногрупників я навчилася долати труднощі. Цей досвід допоміг мені краще зрозуміти свої сильні та слабкі сторони, а також визначити напрямки для подальшого професійного розвитку.

Лиса Яна: «Мені дуже сподобалося, що в Голованівському ліцеї ім. Т. Г. Шевченка активно використовуються сучасні технології та інноваційні методи навчання. Ми проводили інтерактивні уроки з використанням онлайн-платформ, застосовували елементи гейміфікації та проєктну діяльність. Це був дуже цінний досвід» 

Інформацію підготувала доцент кафедри
дошкільної та початкової освіти Баранюк Ірина