Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

ЩОДО ГАРАНТІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

УДК 342.5

Щербаков В.В.,

суддя Рівненського окружного адміністративного суду

Анотація

Стаття присвячена аналізу загальних та спеціальних (юридичних) гарантій органів суддівського самоврядування, передбачених Конституцією, законами України, іншими  нормативно-правовими актами. Охарактеризовано законодавче забезпечення гарантій самостійності органів суддівського самоврядування в бюджетній сфері (фінансова самостійність), в організаційно-правовій сфері, в питаннях кадрової політики. Акцентовано на відсутності таких гарантій на практиці, а також визначено шляхи вирішення нагальних проблем їх реалізації.

Ключові слова: суддівське самоврядування, гарантія, незалежність судової влади, кадрове забезпечення, фінансова незалежність, Рада суддів України. 

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Абрамов В.И. Права ребенка и их защита в России :Общетеоретический анализ : автореф. дис… док. юрид. наук. 12.00.01. Саратов, 2007. 56 с.
  2. Барихин А.Б. Большая юридическая энциклопедия. М., Книжный мир, 2010. 960 с.
  3. Ермошин Г.Т. Статус судьи в Российской Федерации : дис.. ... док. юрид. наук : 12.00.11. М., 2016. 525 с.
  4. Конституція України : Закон України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 30. ст. 141
  5. Копейчиков В.В. Реализация субъективных прав граждан. Советское государство и право. 1984. № 3. С. 13–19.
  6. Положення про Раду суддів України : Рішення X позачергового з'їзду суддів України 16.09.2010 (у редакції, затвердженій рішенням XIV позачергового з'їзду суддів України 14.03.2017). URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0001415-10
  7. Про запобігання корупції : Закон України від 14.10.2014 № 1700-VII. Відомості Верховної Ради. 2014. № 49. ст.2056.
  8. Про затвердження Регламенту з'їзду суддів України : Рішення XII позачергового з'їзду суддів України від 25.09.2014. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0013415-14
  9. Про здійснення невідкладних заходів для забезпечення гарантій незалежності суддів, які займають штатні посади в місцевих загальних судах Донецької та Луганської області, які припинили свою роботу, а також суддів судів Автономної Республіки Крим та міста Севастополя : Рішення Ради суддів України від02.2016 № 11. URL: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MUS26150.html
  10. Про роз’яснення щодо наявності конфлікту інтересів : Рішення Ради суддів України від 04.11.2016. URL: https://court.gov.ua/konflikt_interesiv/RSU_8
  11. Про судоустрій і статус суддів : Закон України від 02.06.2016 № 1402-VIII. Відомості Верховної Ради України. № 31. ст.545
  12. Скакун О.Ф. Теорія держави і права. X. : Еспада, 2006. 776 с.
  13. Скакун. О.Ф. Теория государства и права. X: Консум, 2008. 704 с.
  14. Словник української мови: в 11 т. (1970–1980) / за ред. І. К. Білодід та ін. К. : Наукова думка, 1970–1980. Т.  1971. 552 с.
  15. Тихомирова Л.В. Юридическая энциклопедия. М., 1999. 526 с.
  16. Щодо нормативів фінансування судів : Рішення Ради суддів України від 25.02.2016 № 17. URL: http://rsu.gov.ua/uploads/article/risenna-rsu-no-17-vid-25022016-s-c444072a08.pdf
  17. Як побороти кадровий голод в судах: 5 кроків до вирішення проблеми : Закон і бізнес. 06.2019. URL: https://zib.com.ua/ua/138014-yak_poboroti_kadroviy_golod_v_sudah_5_krokiv_do_virishennya_.html

КОРУПЦІЯ ЯК ДЕСТАБІЛІЗАЦІЙНИЙ ФАКТОР НА ШЛЯХУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

УДК 342.951:351.82

Приходько А.А.,

кандидат юридичних наук,

 докторант Науково-дослідного інституту публічного права

https://orcid.org/0000-0002-2782-3256

[email protected]

Анотація

Стаття присвячена підтвердженню тезису про те, що наявність корупції є дестабілізаційним фактором на шляху досягнення цілей сталого розвитку. Із зазначеного сформовано мету дослідження – виявити та описати взаємозв’язок корупції та цілей сталого розвитку. Заявлена до розгляду проблематика не є новою. Її особливості були предметом вивчення вчених багатьох країн світу, що обумовлено глобалізацією піднятого питання. Однак, є сенс стверджувати про необхідність її подальшого дослідження позаяк досягнення цілей сталого розвитку – динамічний процес, що вимагає системного перегляду, в тому числі в аспекті аналізу факторів впливу на результативність їх впровадження.

Виявлено, що цілі сталого розвитку встановлюють конкретні глобальні передумови розвитку, але досягнення цих цілей на національному рівні виявилося набагато складнішим в одних країнах, аніж в інших.

Розкриваючи взаємозв’язок між корупцією та цілями сталого розвитку, автор стверджує, що він є прямим, оскільки корупція – антисоціальне, дестабілізуюче явище, що унеможливлює досягнення аналізованих цілей. У країнах де мінімізовані корупційні прояви достатній рівень життя населення, сталий економічний розвиток, процвітає бізнес-індустрія, а охорона навколишнього природного середовища є пріоритетом державної політики. А у країнах з високим показником корупції – навпаки, оскільки жага окремих суб’єктів наділених владою до отримання неправомірної вигоди створює передумови для нівелювання аналізованими цілями, робить їх недосяжними, адже розкрадаючи бюджетні кошти суспільно-необхідні надходження не потрапляють до кінцевого отримувача – соціально незахищених верств населення, не реалізовуються необхідні адміністративні, культурні, просвітницькі, реконструктивні та інші заходи.

Зроблено висновок, згідно якого цілі сталого розвитку будуть досягнуті тільки у тому випадку, коли корупція в глобальному сенсі буде мінімізованою. Викорінити корупцію нанівець неможливо, але зкооперувати світові зусилля задля її попередження, вчасного відстеження ареалів розповсюдження, а також активне їй протистояння – єдиний шлях до знешкодження або нейтралізації глобальних наслідків.

Ключові слова: антисоціальне явище, викорінення корупційних проявів, глобалізація, дестабілізаційний фактор, корупція, цілі сталого розвитку.

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Резолюция, принятая Генеральной Ассамблеей 25 сентября 2015 года  [без передачи в главные комитеты (A/70/L.1)] 70/1. «Преобразование нашего мира: Повестка дня в области устойчивого развития на период до 2030 года». ООН. URL: https://www.un.org/ga/search/view_doc.asp?symbol=A/RES/70/1&Lang=R
  2. Sustainability. EPA. URL: http://www.epa.gov/sustainability/basicinfo.htm
  3. What Is Sustainability and Why Is It Important? Environmental Science. URL: https://www.environmentalscience.org/sustainability
  4. Ben Purvis, Yong Mao & Darren Robinson. Three pillars of sustainability: in search of conceptual origins. Sustainability Science, volume 14, pages 681–695 (2019).
  5. 17 цілей сталого розвитку: освіта займає чільне місце. Профспілка працівників освіти і науки України. 2017. URL:https://pon.org.ua/novyny/4301-novij-globalnij-poryadok-dennij-stalogo-rozvitku.html
  6. Sanjiv Kumar, Neeta Kumar  and Saxena Vivekadhish. Millennium Development Goals (MDGs) to Sustainable Development Goals (SDGs): Addressing Unfinished Agenda and Strengthening Sustainable Development and Partnership. Indian J Community Med. 2016 Jan-Mar; 41(1): 1–4.
  7. Повестка дня в области устойчивого развития. ООН. URL: https://www.un.org/sustainabledevelopment/ru/about/development-agenda/

КОДИФІКАЦІЯ ЗАКОНОДАВСТВА У НАПРЯМІ РЕАЛІЗАЦІЇ І ЗАХИСТУ ПРАВ ТА СВОБОД ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

УДК 354.84:368.416

Соболь Є.Ю.,

доктор юридичних наук, професор,

завідувач кафедри державно-правових дисциплін

та адміністративного права

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

https://orcid.org/0000-0002-0804-8354,

[email protected]

Кіблик Д.В.,

аспірант кафедри державно-правових дисциплін

та адміністративного права

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

 імені Володимира Винниченка

https://orcid.org/0000-0002-2518-7647

[email protected]

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність здійснення кодифікації адміністративно-правових норм щодо реалізації і захисту прав та свобод осіб з інвалідністю. Автором підкреслено, що у своїй більшості положення наявних нормативних актів залишаються переважно декларативними, не забезпеченими матеріальними ресурсами та механізмами державного впровадження. У статті констатовано значний інтерес законодавця до проблематики приведення національного законодавства у відповідність до Конвенції ООН про права та свободи осіб з інвалідністю. Відмічено, що стрижневим вектором у переформуванні моделі інвалідності з медичної на соціальну (правозахисну) є спрямування її на реалізацію особами з інвалідністю всіх прав й основоположних свобод людини без будь-якої дискримінації за ознакою інвалідності. Визначене авторське бачення пропонуємого Закону України „Про діяльність публічної адміністрації щодо реалізації та захисту прав і свобод осіб з інвалідністю”. Метою Закону автором встановлено  правове забезпечення діяльності суб’єктів публічної адміністрації щодо забезпечення реалізації та захисту прав, свобод і задоволення потреб інвалідів нарівні з іншими громадянами, поліпшення умов їх життєдіяльності, згідно з національним законодавством та міжнародними стандартами.Також зауважено, що у межах запропонованого законопроекту слід більш детально визначити правові засоби діяльності суб’єктів публічної адміністрації, спрямовані на реалізацію та захист прав і свобод осіб з інвалідністю. Акцентовано, що у межах реалізації права на доступ до соціальної інфраструктури повинна стати така конструктивна модель: місце проживання – транспортна інфраструктура – соціальна інфраструктура – місце проживання.

Ключові слова: особа з інвалідністю, особа з обмеженими вадами розвитку, кодифікація, систематизація.

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Граціанов А.І. Процес систематизації та уніфікації законодавства і розвиток правової системи України : дис. … кандидата юрид. наук : 12.00.02. К., 2004. С. 16.
  2. Курінний Є.В. Реформування українського адміністративного права: декілька тез про сутність процесу. Адміністративне право і процес. № 2(4). 2013. С. 6.
  3. Стеценко В. Ю. Адміністративно-правове забезпечення запровадження в Україні обов’язкового медичного страхування: дис. … доктора юридичних наук : 12.00.07. Х., 2010. С. 268.
  4. Лук’янець Д. М. Розвиток інституту адміністративної відповідальності : концептуальні засади та проблеми право реалізації : дис. … доктора юрид. наук : 12.00.07. К., 2007. С. 261.
  5. Пєтков С. В. Теорія адміністративного права : навч. посіб. К. : КНТ, 2014. 304 с.
  6. Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні : Закон України від 21.03.1991 № 875-XII. Відомості Верховної Ради України. 1991. № 21. Ст. 252.
  7. Костюк В.Л.  Конвенція ООН про права інвалідів у контексті розвитку національного законодавства: науково-правовий аспект. Часопис Національного університету „Острозька академія”. Серія „Право”. 2014. №1(9). С. 4.

Випуск 6. Спецвипуск. Том 1 (2019)

obl6n

Титульна сторінка

АвторСтаттяСторінка
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА; КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО
Соболь Є.Ю., Кіблик Д.В.  КОДИФІКАЦІЯ ЗАКОНОДАВСТВА У НАПРЯМІ РЕАЛІЗАЦІЇ І ЗАХИСТУ ПРАВ ТА СВОБОД ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
Приходько А.А. КОРУПЦІЯ ЯК ДЕСТАБІЛІЗАЦІЙНИЙ ФАКТОР НА ШЛЯХУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ  8
Щербаков В.В. ЩОДО ГАРАНТІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 11
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО ТА ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Колодій І.М. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВОРУ ЗБЕРІГАННЯ ЦІННОСТЕЙ У БАНКУ ТА ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО БАНКІВСЬКОГО СЕЙФA ЯК НЕТРАДИЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 16
Заставний П.Р. ПОНЯТТЯ ПОСЛУГ У ЦИВІЛЬНОМУ ПРАВІ УКРАЇНИ 21
АДМІНІСТРАТИВНЕ, ІНФОРМАЦІЙНЕ, ФІНАНСОВЕ ТА ПОДАТКОВЕ ПРАВО
Панченко В.А. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ТА ФІНАНСУВАННЯ ГАЛУЗІ ОСВІТИ 25
Соболь Є.Ю., Скляренко І.В. ПУБЛІЧНО-ПРАВОВІ СПОРИ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ, ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ЗАХИСТОМ ПРАВ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ 33
Аброськин В.В. ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МВС УКРАЇНИ ЯК СУБ’ЄКТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ 37
Басс В.О., Аганін Б.Ю. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПРИТЯГНЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ 45
Журавель Я.В. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВІ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ 49
Іщук Д.О. ДО ХАРАКТЕРИСТИКИ СТАНУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ 55
Куркова К.М. НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ: ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ОКРЕМИХ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ СУЧАСНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 59
Муляр Г.В. ПРОБЛЕМИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ 65
Селюков В.С. КІНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ 71
Степаненко В.В., Вайда Т.С. СУЧАСНА ТОПОГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА  ПРАВООХОРОНЦІВ  ЯК  УМОВА  УСПІШНОГО  ПРОВЕДЕННЯ  ПОЛІЦЕЙСЬКИХ  ОПЕРАЦІЙ  ТА  ЕФЕКТИВНОГО  РОЗСЛІДУВАННЯ  ПРАВОПОРУШЕНЬ 77
Танько А. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА ПОВАГУ ДО ЛЮДСЬКОЇ ГІДНОСТІ Й ОСОБИСТУ НЕДОТОРКАННІСТЬ В АДМІНІСТРАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ 83
Фесенко О.М. РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ ТА ЇХ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ 88
Ховпун О.С.  ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОЦЕДУР У СФЕРІ ФАРМАЦІЇ  94
Часова Т.О.  РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ОРГАНІВ В УКРАЇНІ  101
Шевченко А.В.  ІСТОРИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАДРОВИХ ПРОЦЕДУР СУДОВОЇ СИСТЕМИ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ  104
Валко П.  АДВОКАТ ЯК СУБ’ЄКТ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ УКРАЇНИ: ПИТАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ  108
Давидюк А.М.  ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЗОРОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ АРМА  113
Скрипченко В.О.  ПРИНЦИП ЗМАГАЛЬНОСТІ СТОРІН В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ 117
Авраменко О.  ПОНЯТТЯ ДОКАЗІВ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ: ДЕЯКІ СУПЕРЕЧЛИВІ ПИТАННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ВИЗНАЧЕННЯ  122
Гірський Б.О.  УПРАВЛІНСЬКІ ТА КОНТРОЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ГОЛОВИ СУДУ  126
Диська Д.Г.  МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ КАДРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ  129
Журавльов С.В.  ДО ХАРАКТЕРИСТИК ПРИНЦИПІВ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДИСЦИПЛІНАРНИХ СТЯГНЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ  134
Козар Д.  КОЕФІЦІЄНТ ДОВІРИ ДО ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ  138
Костяков І.А.  ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ МЕХАНІЗМУ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ НАДАННЯ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ  142
Сімчук В.П.  ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З МІЖНАРОДНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ В ПИТАННЯХ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНОЇ БЕЗПЕКИ  146
Шморгун В.В.  ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ УЧАСНИКІВ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБОРОТУ, ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ: АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗНАЧЕННЯ 150
 КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВО І ПРОЦЕС, КРИМІНОЛОГІЯ ТА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧЕ ПРАВО
Рибалка Н.О., Загорська О.І. ДО ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ЗЛОЧИНАМ  155
Саблук С.А. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО КОНТРОЛЮ ЗА ЗЛОЧИННІСТЮ В РОКИ КОЛЕКТИВІЗАЦІЇ (ІСТОРИКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ) 161
Конюшенко Я.Ю. ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ СЛІДЧОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В ЖИТЛІ ЧИ ІНШОМУ ВОЛОДІННІ ОСОБИ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ 167
Коротюк О.В. ОСОБЛИВОСТІ ВІДМЕЖУВАННЯ ЗЛОЧИНІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЯМИ 231, 232, 232-1 і 232-2 КК УКРАЇНИ, ВІД АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЯМИ 164-3, 163-9, 163-5 КУпАП 171
Шумейко Д.О. ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНОГО РОЗШУКУ У СПЕЦІАЛЬНОМУ КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ 174
Стратонов С.Ю. ЗАВДАННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ВСТАНОВЛЕННЯ ДАВНОСТІ ДОКУМЕНТУ 180
Красногор В.О. СУБ’ЄКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НОТАРІАЛЬНОЇ ТАЄМНИЦІ В УКРАЇНІ 184
Панченко В. ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАЦІЇ В КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕС УКРАЇНИ 191
Солошенко Ю.В. ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ НОТАРІАТУ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ УТВОРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ІСПИТІВ (ЧАСТИНА 1) 195
Шевцова К.В.  ПОВНОВАЖЕННЯ ПРОКУРОРА ЩОДО НАДАННЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ ДО ЙОГО ЗАВЕРШЕННЯ  202 
МІЖНАРОДНЕ ПРАВО ТА ПОРІВНЯЛЬНЕ ПРАВОЗНАВСТВО 
Сорока Л.А.  КОСМІЗАЦІЯ ПРАВА 207

Випуск 7. Спецвипуск (2019)

7obl

Титульна сторінка

Зміст

АвторСтаттяСторінка
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА; ФІЛОСОФІЯ ПРАВА
Коломієць Владислав Миколайович ФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ ПРАВОПОРЯДКУ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ: ІСТОРИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ 4
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО ТА ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Книш Зоряна Ігорівна ЗАСАДИ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВА ВЛАСНОСТІ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ 11
Ковальчук Альбіна Миколаївна ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПРАВА НА ОБОВ’ЯЗКОВУ ЧАСТКУ У СПАДЩИНІ 15
Лабань Олена Олексіївна ПРАВОВА ПРИРОДА СПРОСТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ЗАХИСТУ ВІДПОВІДАЧА ПРОТИ ПОЗОВУ  20
 ТРУДОВЕ ПРАВО; ПРАВО СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Лях Інна Олександрівна ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ПРОЦЕДУРИ МЕДІАЦІЇ̈ ПРИ ВИРІШЕННІ ТРУДОВИХ СПОРІВ В УКРАЇНІ  25
АДМІНІСТРАТИВНЕ, ІНФОРМАЦІЙНЕ, ФІНАНСОВЕ ТА ПОДАТКОВЕ ПРАВО 
Гриценко Володимир Григорович ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК ВИДУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ  30
Манжула Андрій Анатолійович ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ 34
Брусакова Оксана Валеріївна ПРАВОВІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ АВІАЦІЙНИМ ПЕРСОНАЛОМ В УКРАЇНІ 38
Воронятніков Олександр Олександрович  ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ НАСЕЛЕННЯ ТА НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ НАСЕЛЕННЯ 46
Дубовик В.Б. ІНСТИТУЦІЙНА СТРУКТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ З БЕЗПЕКИ І СПІВРОБІТНИЦТВА В ЄВРОПІ 51
Журавель Ярослав Володимирович  ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВНУТРІШНЬООРГАНІЗАЦІЙНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ВІДНОСИН  54
Кошиков Денис Олександрович ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ  59
Крикун Вячеслав Віталійович  ЗАХИСТ ОБ’ЄКТІВ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ  65
Муляр Галина Володимирівна   АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 69
Селюков Вадим Сергійович   ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КІНОЛОГІВ ІЗ СОБАКАМИ-РЯТУВАЛЬНИКАМИ 75
Сокуренко Олена Анатоліївна  НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ-БІЖЕНЦІВ  80
Трепак Віктор Миколайович СПЕЦІАЛІЗОВАНА АНТИКОРУПЦІЙНА ЮСТИЦІЯ В УКРАЇНІ: ПОДАЛЬШІ ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ  83
Петрос Валко  СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ, РОЛЬ ТА МІСЦЕ АДВОКАТУРИ СЕРЕД НИХ  89

Дубов С.М.

 
ІНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  99
Переверзєв Дмитро Миколайович  МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ  104
Абрамовський Роман Романович  ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО СТАН НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФОРМА УЧАСТІ ГРОМАДСЬКОСТІ В УХВАЛЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ РІШЕНЬ  107
Авраменко Олександр  ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕДУРИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКАЗІВ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ  112
Майданевич Г. А.  ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ КАТЕГОРІЇ «ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ»  117
Мозгова Аліна Анатоліївна  ПРОВАДЖЕННЯ В СПРАВАХ ПРО ПРОСТУПКИ ЯК СКЛАДОВА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА  121
Рева Владислав Володимирович  ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ АБО БЕЗДІЯЛЬНОСТІ МИТНИХ ОРГАНІВ, ЇХ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЧИ ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ В ПРОВАДЖЕННІ У СПРАВАХ ПРО ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ  124
Романовська Оксана Іванівна  ПРИРОДА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ  129
Шевченко Оксана Олександрівна ПОНЯТТЯ ДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРОВАДЖЕННЯ В ОРГАНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ТА ВИДИ ДИСЦИПЛІНАРНИХ ПРОВАДЖЕНЬ  133
КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВО І ПРОЦЕС, КРИМІНОЛОГІЯ ТА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧЕ ПРАВО
Котелевський Руслан Іванович  НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ ПОТЕРПІЛИХ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ 138
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИПУСКУ
Дніпров Олексій Сергійович  ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Й КОДИФІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ  143
Журавльова Зоря Владленівна  АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОРЕГУЛЮВАННЯ НОТАРІАТУ  147 
Куркова Ксенія Миколаіївна  ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ОБ’ЄКТ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ  150 
Пастух Ігор Дмитрович  СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 156 
Ховпун Олексій Сергійович ЗАСТОСУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ДОСЛІДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАРМАЦІЇ  160 
Дмитренко Сергій Олександрович ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВОООХОРОННОЇ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ У
СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ
164
Дубовий Євген Олександрович ПОНЯТТЯ, РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНТРОЛЬНО-НАГЛЯДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ У СФЕРІ ОБІГУ ПІДАКЦИЗНИХ ТОВАРІВ 169 
Садовенко Артем Іванович ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ «КОСМЕТОЛОГІЧНІ ПОСЛУГИ» В УКРАЇНІ ТА
СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ: ПОРІВНЯЛЬНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ
176
Соловйов Олексій Володимирович

ПОНЯТТЯ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ У ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОМУ ДЕРЖАВНОМУ СОЦІАЛЬНОМУ СТРАХУВАННІ ВІД НЕЩАСНОГО ВИПАДКУ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ

181
Буравльов Сергій Іванович АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО СУДУ ІРЛАНДІЇ 187
Оксінь Віталій Юрійович НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ 190
Кожура Людмила Олександрівна МІСЦЕ ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА ОХОРОНУ ЗДОРОВ’Я СЕРЕД ЗАГАЛЬНИХ ПРАВ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИН 195
Степанов П.Л., Телійчук В. Г. ВИМОГА РОЗУМНОСТІ СТРОКІВ ЗАСТОСУВАННЯ ПРЕВЕНТИВНИХ ЗАХОДІВ 200
Токарєва К. С. ЗНАЧЕННЯ МЕДІАЦІЇ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 204
Гайченко Андрій Віталійович СИСТЕМА ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ПРИМУСОВЕ ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ І РІШЕНЬ ІНШИХ ОРГАНІВ 209
Рувін Олександр Григорович САМОВРЯДНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ УСТАНОВ 214
Трофіменко Олег Володимирович ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЯК СУБʼЄКТА СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ ТА ЗМІСТ 218
Вишнева Аліна Володимирівна СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО ВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ 223 
Маркарян Марина Валеріївна ОСОБЛИВОСТІ ПРОХОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛОМ ДИПЛОМАТИЧНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ 228
Павловська Наталія Володимирівна АДМІНІСТРАТИВНО-ДЕЛІКТНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ 232
Полянський Антон Олександрович КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ УСТАНОВ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ 236
Рубцова Ірина Михайлівна ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ВИДІВ ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИХ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАХОДІВ ОХОРОНИ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ 240
Василенко Віктор ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛІВ ПОЛІЦІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ 245
Мельниченко Андрій Михайлович ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ СУБ’ЄКТІВ ПРОТИДІЇ ОРГАНІЗОВАНІЙ ЗЛОЧИННОСТІ В УКРАЇНІ 249
Невядовський Владислав Олегович СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 252
Піскунова Ольга Борисівна ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВЗАЄМОДІЇ УПОВНОВАЖЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ (УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ) З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ З ІНШИМИ СУБ’ЄКТАМИ В ЦІЙ СФЕРІ: ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ФОРМИ ТА ВИДИ 256
Чудик Наталія Олегівна СУДОВИЙ ЗАХИСТ УЧАСНИКІВ ВИБОРЧОГО ПРОЦЕСУ ЯК ГАРАНТІЯ ДОТРИМАННЯ ЇХ ПРАВ 262
Дмитренко Сергій Миколайович ПРЕДМЕТ САМОВРЯДНОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН 265
Єфремов Артем Олександрович УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ОКРЕМИХ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ СУБ’ЄКТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ 269
Резанов Сергій Анатолійович ОЦІНОЧНІ ПОНЯТТЯ ЯК ФОРМИ ЗАКРІПЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО РОЗСУДУ 272
Рудниченко Світлана Миколаївна АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 275
Черкасський Руслан Анатолійович СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ПРОТИДІЇ ТА ЗАПОБІГАННЯ ЗЛОЧИННОСТІ У МИТНІЙ СФЕРІ 279
Огурченко Володимир Георгійович ВИДИ ФОРМ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАТИВНО-РОЗШУКОВОЇ ФУНКЦІЇ ЯК НАПРЯМУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ 283
Павловська Наталія Володимирівна ДОЗВІЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ 287