Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Настановча конференція з практики для студентів заочної форми навчання

Настановча конференція з практики для студентів заочної форми навчання

Напередодні початку виробничої (педагогічної) практики у школі для студентів групи ТН22б-з та ТН23б-з-с заочної форми навчання була проведена настановча конференція.

Методист з фаху, професор Людмила Чистякова, ознайомила здобувачів з особливостями проходження практики, нормативними документами та положеннями, надала всебічні методичні рекомендації, окреслила завдання та очікування, що дозволять успішно інтегруватися в освітній процес. Методист, звертаючись до здобувачів, наголосила, що «настановча конференція знаменує початок одного з найважливіших етапів у вашому професійному становленні – виробничої (педагогічної) практики. Це не просто формальна вимога навчальної програми, а ключовий перехідний міст, що сполучає отримані вами теоретичні знання з реаліями шкільного життя. Вона покликана допомогти поглибити та систематизувати набуті в процесі навчання знання, а також розвинути практичні навички, необхідні для самостійної педагогічної діяльності.  

Успішне проходження практики – це не констатація результатів, а інвестиція у ваше майбутнє, що дозволить вам опанувати сучасні методи роботи, сформувати власну стратегію розвитку та досягти відмінних результатів.  

Окрім проведення уроків та виховних заходів, програма практики передбачає виконання педагогічних та психологічних досліджень. Методист з психології – доцент Сергій Мельничук, наголосив на необхідності вивчення особистості учня та колективу, аналіз психолого-педагогічної літератури, оцінці рівня розвитку дітей, а також аналіз та узагальнення досвіду вчителів та колег-практикантів, що дозволить розуміти поточні педагогічні ситуації та їх причини.  

Педагогічна практика також надає унікальну можливість опанувати функції класного керівника. Про це детально розповів методист з педагогіки, доцент Микола Дубінка, який докладно поінформував, як ознайомлюватися з планами і системою виховної роботи школи та класу, розробляти та проводити виховні заходи, готуватися до пробних і залікових виховних заходів, а також брати участь в їх обговоренні. Важливим завданням є написання психолого-педагогічної характеристики класу, що вимагає спостереження, анкетування та аналізу діяльності учнів. Зазначено, що ця робота допоможе сформувати навички, необхідні для формування у школярів етичних норм та моральної поведінки.  

Методистами наголошено, що для успішного завершення практики студенти повинні вчасно та належним чином підготувати всю звітну документацію, перелік якої представлено у відповідному Класі з практики.

На завершення, студенти мали можливість поставити питання до методистів, та отримали розлогі відповіді щодо проходження практики.

Бажаємо натхнення, успіхів та відмінних результатів студентам-практикантам!  

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись