Черньонков Ярослав Олександрович

Кандидат педагогічних наук, доцент, Doctor of Phіlosophy, докторантура (2009-2012)
Заклад, у якому здобуто вищу освіту; рік випуску: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 1999.
Тема дисертації та рік захисту:
(Кандидатська) –  «Формування професійної культури майбутнього вчителя іноземної мови»,  2006 рік;
(Докторська) – «Теорія та методика індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах».
(Докторська) – «Теорія та методика індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах».
 Посади за роки роботи в КДПУ ім. В.Винниченка: викладач кафедри іноземних мов; старший викладач кафедри іноземної філології; обраний доцент кафедри іноземної філології; завідувач кафедри іноземної філології  (2007-2009); доцент кафедри іноземної філології (з 2010).
Коло наукових інтересів: формування особистості майбутнього вчителя іноземних мов; методика викладання іноземних мов на немовних факультетах, процеси індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. 
 
 Дисципліни, які викладає: англійська мова за професійним спрямуванням
Нагороди та досягнення: Подяка КДПУ ім. В.Винниченка (2006 р.); Грамота КДПУ ім. В.Винниченка (2007 р.); Грамота Кіровоградської міської Ради (2008 р.)
Стажування: : з 14.01.2013 по 15.02. 2013р.р Кіровоградський Національний  Технічний Університет, кафедра іноземних мов. Тема стажування: «Іноваційні методи навчання  іноземної мови. »
 
 Посібники та наукові публікації за останні роки: 
 1.    НМП з англійської мови для студентів І-ІІ курсів природничо-географічного факультету. – Кіровоград: РВВ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2006 р. –  70 с.
 2.    Монографія: Професійна культура майбутнього вчителя іноземної мови: формування та діагностика. –  ТОВ “Імекс”ЛТД”” Кіровоград, 2007. — 190 с. 
 3.    Професійна підготовка вчителя у процесі індивідуалізації професійної освіти // Наукові записки – випуск 88.  Серія: педагогічні науки – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2010 – С. 265-270. (0, 5 д.а.)
 4.    Індивідуальний підхід до підготовки вчителя іноземних мову вищих педагогічних навчальних закладах (теоретичний аспект) // Наукові записки – випуск 89 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2010. – С.  256-261. (0, 5 д.а.)
 5.    Національні цінності у формуванні духовності особистості // Виховна робота в школі. — № 9 (70). — 2010. — С. 2-4. (0, 5 д.а.)
 6.    Формування навичок самовиховання майбутнього вчителя іноземних мов у процесі індивідуалізації професійної підготовки у педагогічних ВНЗ. – Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць. /Ін-т проблем виховання АПН України. – Кіровоград: ТОВ « Імекс-ЛТД», 2010. – Вип.14, кн..І. – С. 581-592. (0, 5 д.а.)
 7. Проблема індивідуалізації професійної підготовки вчителя іноземних мов під час педагогічних практик.- Гуманітарний вісник ДНВЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. (0,5 д.а.)
 8.Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний
 аспект.- Наукові записки – випуск 96 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2011. – C. Теоретико-методологічні засади індивідуалізації професійної підготовки майбутнього
 вчителя іноземних мов.(0,5 д.а.)
 9.Теоретико-методологічні засади індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта: РВВ КГУ, 2011. – Вип. 29. – Ч. 2. – С. 92-100.(0,5д.а.)
 10.Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект, Наукові записки – випуск 96 (2). Серія: філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2011. – C.441-446 (0,5 д.а.)
 11. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки , Наукові записки – випуск 104(2). Серія: філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.–  Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2012. – C. 431-436 (0,5 д.а.)
 12. Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов, Наукові записки – випуск 119. Серія: філологічні науки (мовознавство): У 2 ч.–  Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Володимира Винниченка, 2013. – C.406-411(0,5 д.а.)
 13. Innovative characteristics of individualization of professional training of the future teacher of the foreign languages at the high school, Наукові Записки – випуск 121, частина 1.  Серія: педагогічні науки – Кіровоград: РВЦ КДПУ імені Володимира Винниченка, 2013 – С.232-236. (0,5 д.а.)
 
 Опубліковано понад 30 наукових праць 
 
										 
										
