В академічному обміні можуть взяти участь студенти всіх спеціальностей, крім студентів 1 курсу та останнього семестру випускного курсу, всіх освітніх рівнів державної та комерційної форм навчання. Договір про співпрацю між КДПУ ім. В. Винниченка і Поморською академією в м. Слупськ (Польща) надає можливість студентам нашого університету паралельно навчатися та здобувати освіту у державному польському вищому навчальному закладі протягом семестру безкоштовно. Поморська академія забезпечує студентам безкоштовне проживання у гуртожитку.
Read more ...
Із 25 по 29 квітня 2017 р. в місті Вільнюсі за підтримки Посольства Литовської Республіки в Україні відбудеться міжнародний міжвідомчий семінар, метою якого є виявлення й поширення передових технологій роботи з дітьми та сім’ями групи ризику. Обговорюватимуться питання соціального сирітства; підвищення суспільної значимості діяльності з питань зміцнення сім’ї, захисту прав і законних інтересів дітей; підвищення мотивації фахівців даного напрямку діяльності.
Міністерство освіти і науки України інформує про можливість отримання стипендій від Міністерства закордонних справ Румунії.
Румунія надає 85 стипендій на навчання за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр», «магістр», «доктор» у вищих навчальних закладах Румунії особам з країн, що не є членами Європейського Союзу. Пропонуються спеціальності: політичні та адміністративні науки, освіта, румунська культура і цивілізація, журналістика, технічні науки, нафта і газ, сільськогосподарські науки, ветеринарна медицина, архітектура, мистецтво.
Аріельський університет в Ізраїлі запрошує на пост-докторське стажування у науково-дослідницьких центрах зі щомісячною стипендією у розмірі 6000 шекелів, протягом двох років, з 1 листопада 2016 року.
До публікації приймаються результати досліджень пов’язані з головною темою видання за такими напрямами:
- В якому економічному управлінні зацікавлені самі українці? Чи зацікавлені вони в управлінні, коли держава істотно втручається в ринок, щоб захистити бідних і безробітних, чи управлінні, де держава є лише “нічний сторож”, що захищає економічну свободу громадян?
- Чи є людський капітал і/або соціальний капітал чинниками розвитку? Якою мірою людський капітал і/або соціальний капітал можуть бути використані в процесі економічної трансформації?
- Якою мірою історичні, релігійні та регіональні умови впливають на ставлення українців до праці, заощаджування, інвестування та навчання?
- Чи може українська культура бути стимулом політичної трансформації? Якою мірою цінності і норми, які регулюють поведінку українських працівників, відповідають “духу капіталізму”?
- Чи існує українська культура підприємництва? Яке відношення українців до підприємництва і підприємця? Які чинники можуть перешкоджати розвитку підприємництва в Україні?
- Які особливості організаційної культури характерні для українських підприємств? Які особливості цієї культури можуть сприяти або, навпаки, перешкоджати змінам?
- Яка позиція профспілок у трудових відносинах в Україні? Яка може бути їх роль в процесі економічної трансформації?