Accessibility Tools

Відкрите заняття в магістратурі для студентів IV курсу, потенційних вступників на магістерську програму в 2025-2026 н.р.

Відкрите заняття в магістратурі для студентів IV курсу, потенційних вступників на магістерську програму в 2025-2026 н.р.

7 травня 2025 року в межах тижня факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій студенти I курсу групи АН24М другого (магістерського) рівня вищої освіти провели відкрите заняття для студентів IV курсу групи АН21Б (401 та 402) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, потенційних вступників на магістерську програму в 2025-2026 н. році.

Магістранти поділилися досвідом навчання в магістратурі, а також представили виступи, тематика яких відповідала робочій програмі дисципліни «Англійська мова за педагогічним спрямуванням», викладач – доцент В.Ю. Паращук. Спілкування відбувалося мовою першого фаху – англійською. До того ж магістранти потренувалися використовувати нову інтерактивну дошку в ауд. 311 (корпус 5).

Магістрантка Анна Варакута поділилася техніками успішного проведення початку уроку англійської мови в старших класах.

Магістрантка Ірина Зеленько розповіла, як використовувати різноманітні стратегії розуміння англомовних інформаційних текстів для кращого засвоєння матеріалу.

Магістрант Сергій Таратута продемонстрував, як можна застосовувати стратегію візуалізації під час читання тексту із залученням штучного інтелекту для створення картинок і відео.

Магістрант Олександр Бутовський представив комплекс вправ, які використовуються на передтекстовому, текстовому та післятекстовому етапах читання тексту. Він також продемонстрував постери, які можна створювати за допомогою ШІ.

Завершилось відкрите заняття вікториною з англомовної лінгводидактики. А ВИ ЗНАЄТЕ ТАКЕ:  щоб розуміти фільм англійською мовою, слід знати від трьох до шести тисяч слів; а вчитель англійської повинен знати  аж 16 тисяч слів (рівень С1 за Загальноєвропейськими Рекомендаціями з іншомовної освіти (ЗЄР)), для цього треба відвідати 700-800 годин навчальних занять. Речення з тексту, яке складається з більше ніж 14 слів, – складне для розуміння учнів, а речення з 25+ слів – це справжня «абракадабра»(!) для учня. Учитель за повний робочий день задає від 400 до 800 питань, а їх налічується більше 20 типологій, тобто це не тільки типологія питань Бенджаміна Блума. А ще інтерактивний скаффолдинг, корективний фідбек, метакомунікативні ходи вчителя… Загалом, усе це про Англійську за педагогічним спрямуванням (АМПС).

Студенти ІV курсу брали активну участь у спілкуванні, група 401 отримала приз – навчальний посібник із англійської мови за педспрямуванням.

Щиро дякуємо студентам 401 та 402 груп і їхнім викладачам Олександру Сергійовичу Леонідову й Тетяні Анатоліївні Хоменко за співпрацю!

Отже, звертаємось до студентів ІV курсу – вступайте до магістратури за ОПП «Середня освіта (Англійська й німецька мови та зарубіжна література)». Ви не пошкодуєте!